Ajankohtaista

Harvaluotoseuran tehtävä on toteuttaa saarelaisten ideoita yhteiseksi hyväksi.
Tule mukaan tutustumaan ja toimimaan!

2020

Hei Harvaluotolaiset,

Näinä poikkeuksellisina aikoina haluamme Harvaluotoseurasta tarjota apua kauppa- ja apteekkiostosten tekemiseen.

Jos olet tilanteessa, että et pääse itse (karanteenin tai sairauden takia) kauppaan ja/tai apteekkiin, voit olla yhteydessä meihin.

Yhteydenotot arkisin klo 16 jälkeen:

Taru   p. 040 730 1643

Maarit   p. 040 746 7057
Mia   p. 040 703 3345
Irma   p. 044 355 5048
Tuija   p. 040 060 7023

Soita ja sovitaan käytännöistä.

Ps. Jos sinulla on mahdollisuus ja halu liittyä "kaupparinkiin", laita viestiä, niin lisätään yhteystietosi ilmoitukseen.

Kesäkahvila Lempi avasi ovensa juhannuksena!
Uusi terassi ja Lempi-puoti, mistä löydät upean uniikkeja käsityönä valmistettuja sisustus- ja käyttöesineitä sekä luonnon antimia.
Nukkekotinäyttely "Kesähelmiä".
aukioloajat:
la-su   klo 12-17

Jäsentalouksille on tipahtanut postilaatikkoon Harvaluotokalenteri vuodelle 2020. Tämä on jäsenille lahjaksi seuramme 35-vuotisjuhlavuoden 2020 kunniaksi.
Kalentereita on myös ostettavissa hintaan 10€/kpl. Jos haluat ostaa kalenterin, niin laita viesti tai sähköpostia osoitteeseen kangas.maarit@gmail.com niin sovitaan toimituksesta.
Maksu suoraan Harvaluotoseuran tilille: FI31 4714 1020 0161 16, viestiksi kalenteri 2020.

Menneitä tapahtumia...

Harvaluodon kymppi syksyllä 2019! Harvaluodon kymppi juostiin 8.9.2019 iloisissa tunnelmissa.
Kiitokset kaikille osallistujille!
Kiitos tapahtumaa tukeneille:
-POP Pankki Piikkiö
-K-Supermarket Piikkiö
-Kuntec
Lopuksi vielä kiitos uimarannan hoitaja Rauno Jerkulle!
Tässä tulokset:

Kympin ja viiden kilometrin reitit kierretään vastapäivään. Lähtö ja maali on uimarannalla. Molemmat matkat lähtevät samaa reittiä metsäpolkujen kautta Pahanportaantielle, sieltä Krupuntien kautta Harvaluodontielle ja edelleen vasemmalle Vaskisnenäntielle. Reitit kulkevat peltojen halki Uudentalontielle, jossa on ensimmäinen juoma-asema. Tässä reitit erkanevat, viitonen oikealle, kymppi vasemmalle.

Viiden kilometrin reitti kulkee Uudentalontietä Harvaluodontielle, jota pitkin juostaan uimarannan tienhaaraan saakka, ja edelleen Krupuntietä uimarannalle maaliin.

Kympin reitti jatkaa Uudentalontietä vasemmalle, mäkeä ylös ja polkua pitkin Luoto-Tuorlantielle, jossa käännytään oikealle. Luoto-Tuorlantieltä käännytään vasemmalle Länsirannantielle, sieltä polkua pitkin Säkinperäntielle, jossa on toinen juoma-asema. Säkinperäntieltä käännytään oikealle mäkeä alas Harvaluodontielle, ja heti seuraavasta tienhaarasta jyrkästi oikealle ylämäkeen Luoto-Tuorlantielle. Paluumatkalla käännytään vasemmalle alkumatkan reitille metsän poikki ensimmäiselle juoma-asemalle, jossa voi tankata uudelleen. Loppumatka on samaa reittiä kuin viitosen loppumatka.

Reitit merkitään, ja matkan varrella on oppaita näyttämässä tietä.
Reitillä on polkuja, hiekkateitä ja asvalttia, mäkiä ylös ja alas, ja tietenkin silmiä hivelevät maisemat. Maalissa kaikille osallistujille sauna ja uinti.

Menneitä tapahtumia vuonna 2018

Kuulumisia
Kenttä keskellä Harvaluotoa (ent. koulun kenttä Sahantien varrella) on kunnostettu Harvaluotoseuran ja talkoolaisten toimesta kaikkien saarelaisten käyttöön.
Kesäisin kentällä voi pelata jalkapalloa ja beachvolleyta.
Talvisin kenttä on jäädytetty luistelijoiden iloksi. Myös valaistus!
Kentän laidalle on talkoovoimin rakennettu luistelukoppi ja nuotiopaikka.
Tähän kaikkeen on saatu avustuksia paikallisilta yrittäjiltä ja Kaarinan kaupungilta.
Laskiaisrieha, pääsiäistulet sekä monet spontaanit makkarajuhlat luistelijoiden toimesta ovat tuoneet elämää talviselle kentälle. Kesällä on kesätapahtumien vuoro.

Harvaluodon Kymppi sunnuntaina 9.9.2018
Ensimmäinen Harvaluodon kymppi juostiin Harvaluodossa sunnuntaina 9.9.2018 klo 11.00.
Lähtö tapahtui kunnan uimarannalta Krupuntie 65 ja palaa takaisin samaan paikkaan.

Juoksureitti:

Osanottajia oli yhteensä 26.